Català / Español / English  ·  TEL. 933 775 166 · EMAIL info@institutjoanmiro.cat
Català / Español / English  ·

Notícies

Informació sobre els viatges

2017/04/26

Els viatges dels nostres alumnes continuen en marxa. Aquí teniu més informació de les activitats que van fer ahir i avui:

- Bolònia:Abans d´ahir vam  començar el día anant al Santuario della Madonna di San Luca. Vam repetir al restaurant Le Arcate amb el nostre benvolgut Massimo. Vam treure el cap per la finestra di Via Piella per veure un dels canals de la ciutat,  'il Canale di Reno'. Després d'un descans a l'hotel vam fer una petita excursió a San Michele del Bosco des d'on vam gaudir de les vistes de la ciutat.

I ahir va ser el nostre últim dia d'activitats: vam anar a Modena, van veure el Palazzo Ducale  i el Duomo. Després vam anar a fer un taller de cuina a La Bottega di Merlino  on vam fer tortellinis i ens els vam menjar. A la tarda van tornar a Bolònia per anar al cinema  a veure 'Famiglia all'improvviso '.

Avui hem tingut temps per fer algunes compres per centre de la ciutat.  Ciao Bologna, alla prossima!

- Londres: Avui hem passejat i aprofitat  per comprar regals a Camden Town. Hem dinat allà i després hem anat a visitar Notting Hill. Tot va molt bé.

Quart dia: Avui ha sigut dia de museus. Hem visitat el Natural History Museum i el Science Museum al matí. A la tarda hem agafat el metro per visitar el Torre de Londres i el Tower Bridge.  Els alumnes han gaudit molt.

Podeu consultar també tots els albums de fotos (Lyon, Berlin, colònies d' anglès, Londres i Bolònia) per veure les noves fotos que hi anem afegint cada dia.